Schoonmaakdienst

Schoonmaakdienst bij onze woningen

Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het schoonmaken van huisvesting via Inka Housing. Wij hebben het schoonmaken van een woning in eigen beheer. Door het zelf leveren van deze dienst zijn wij in staat een scherpe prijs te hanteren en de kwaliteit hoog te houden. Wij zijn in staat om landelijk bij onze klanten zowel eenmalige als periodieke schoonmaakwerkzaamheden uit te voeren. Een eenmalige schoonmaak is echter ook mogelijk na het inrichten van een woning voor u. Heeft u geen woning van ons, maar bent u wel geïnteresseerd in onze schoonmaakdienst? Vraag dan vrijblijvend naar de mogelijkheden door middel van ons contactformulier.

Wat is het voordeel van onze schoonmaakdienst?

Landelijke eenmalige schoonmaak = meer gemak voor u
Wanneer er een nieuwe bewoner wordt verwacht kunt u Inka Housing de opdracht geven om een specifieke kamer schoon te maken en hierbij bijvoorbeeld de algemene ruimtes mee te nemen. Op deze manier heeft de nieuwe bewoner een aangenaam welkom in zijn nieuwe onderkomen. Hetzelfde geldt voor een schoonmaak na het inrichten van een woning voor u.

Landelijke periodieke schoonmaak = geen onverwachtse kosten
Door middel van een periodieke schoonmaak kan er tijdig met u worden geschakeld wat onverwachte kosten meestal voorkomt. De bewoners zijn zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van een woning. Uit ervaring gaat de ene bewoner / groep bewoners hier beter mee om dan de andere. Wanneer blijkt dat een woning bij de periodieke controles niet netjes wordt gehouden zal er een waarschuwing worden gegeven aan de bewoners. U wordt hier ook van op de hoogte gesteld. Zonder verbetering zal er een verplichte schoonmaak door Inka Housing worden uitgevoerd.

Landelijke periodieke schoonmaak = betere samenwerking
Wanneer u zich aanmeldt voor een wekelijkse of tweewekelijkse schoonmaak ontstaan er meer contact momenten met de bewoners. Het periodiek schoonmaken van de woning is een aanvulling op de periodieke controle. Hierdoor wordt het nog beter mogelijk om vooraf te handelen door middel van overleg, bijsturing en aanvullingen. Ons gezamenlijk belang is dan ook een blije en tevreden bewoner en een goed onderhouden woning.

Voorwaarden

Wat verwachten wij van u?
Wij verwachten bij een periodieke schoonmaak dat de bewoners hun spullen zo veel mogelijk hebben opgeruimd. Op deze manier hoeven wij zo min mogelijk aan privé spullen te zitten en kan er zo efficiënt mogelijk gewerkt worden. Dit scheelt in schoonmaak tijd en daardoor in de kosten.

Betalingsvoorwaarden
De factuur voor het periodiek schoonmaken van een woning wordt maandelijks opgestuurd. Een incidentele schoonmaak zal na de schoonmaak worden opgesteld. De facturen dienen binnen 14 dagen te worden betaald.

U wilt een schoonmaak laten uitvoeren

Het laten schoonmaken van een woning

Voor het schoonmaken van een woning hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

  • Naam van uw bedrijf
  • Adresgegevens van uw bedrijf
  • Naam contactpersoon van uw bedrijf
  • Contactgegevens van het contactpersoon
  • Gewenst schoonmaak (periodiek of eenmalig)
  • Gewenste soort schoonmaak (algemene ruimtes, slaapkamers of allebei)

De prijs van onze schoonmaakdienst

Om u goed te kunnen informeren over de kosten van de eenmalige en periodieke schoonmaakdienst kunt u het beste contact opnemen met de onderstaande contactgegevens. U krijgt dan een persoonlijk advies.

Contactgegevens 

Voor informatie over het schoonmaken van een woning kunt vrijblijvend contact opnemen met de onderstaande contactgegevens tussen kantooruren van maandag tot en met vrijdag.

Email:   administratie@inkahousing.nl

Wilt u gebruik maken van onze schoonmaakdienst?